THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

dilluns, 6 de setembre del 2010

Cursa de Muntanya Ges Extrem 2010

Dissabte passat va tenir lloc la 2ª cursa de muntanya Ges Extrem. Aquest any com ja sabeu la feiem per la zona de Bellmunt tot pujant la Serragrenayda per el Collde Duec i baixant per ell camí vell de Bellmunt.

Poc vàrem ser els agosarat de la matinal en fer acte de presència a la sortida, només 9 valents/es vàrem gosar de córrer els 7,5 kms amb 550 de desnivell positiu acumulat amb una calor i una xafogor més que notable.

La sortida com sempre ens la va marcar un petard a les 9:40. cames ajudeu-me i tots cap amunt. Aviat el grups es va anar estirant i les posicions es van anar definit. En arribar a Bellmunt teniem avituallament, tot un luxe, però és que la Ges Extrem cada vegada éstà millor organitzada tot i els problemes actuals per poder-nos reunir per concretar detalls.

El primer en creuar la linia de meta va ser en Xevi Codony amb un excel·lent temps de 44:55, seguit d'en Toni Martínez. El podi el va completar en Jaume Castells, seguit de la Nuria Fernandez, en Pere Vila i l'Ana Guiteras. La classificació és va tancar amb en J. Molina en 7è lloc seguit d'en Sam i en Xevi Rubio que va fer un gran esforç per arribar a Bellmunt en la seva primera experiència amb les curses de muntanya.

Classificació Cursa de Muntanya Ges Extrem 2010

Classificació General Total (BTT+Running)
NOTA:
Des de l'organització volem donar les gràcies a en David i en Margi que vàren fer una gran feina al marcar el traçat, així com als col·laboradors del dia de la cursa, la Mónica que va estar a la Sortida / Arribada, i l'Emili que era adalt a Bellmunt fent de Control / Avituallament. També als pocs que vàreu venir a córrer aquest dia. Sense tots vosaltres la G.E. no existiria.

dilluns, 30 d’agost del 2010

Horaris de la cursa de muntanya GE 2010

Bé companys aquí us deixem els horaris aproximats de la cursa de muntanya GE 2010.

Dissabte 4 de Setembre:

9:00h - Reunió al pàrking de la Redortra.
9:10-9:25 - Escalfaments i estiraments (el que vulgui es clar)
9:25-9:30 - Briefing
9:30 - Sortida
10:10 - Arribada dels primers corredors
11:15 - Arribada dels Ultims.

divendres, 27 d’agost del 2010

Avis per a la Cursa de muntanya

El proper dissabte dia 4 se Setembre tindrà lloc la 2ª cursa de muntanya Ges Extrem. Com ja sabeu el traçat és totalment nou ja que la cursa transcorre per la zona de la Serragrenyada a Bellmunt.

Vinga doncs animeu-vos a córrer una estona!

J. Molina

dimarts, 27 de juliol del 2010

4ª Prova GES EXTREM 2010 (Vallter)

Avui hem corregut la quarta prova de la Ges Extrem d'enguany. La cursa tenia l'alicient de que era la darrera en format BTT i per tanta s'hi decidia el lideratge de l'especialitat.

D'entrada el Maïllot de campió semblava que hauria de ser cosa de dos, doncs en Toni M. i l'Arnau (que estaven empatatats a punts al capdavant de la classificació) no estaven disposats a deixar-se passar així com així. D'altra banda corredors com en Miki o en Cristian arribaben a Vallter amb una forma excepcional.

Com sempre reunió al Mercat Municipal i amb els cotxes direcció a Camprodon, des d'on vàrem sortir tots junts cap a Setcases per la carretera per anar escalfant motors i cames. Com sempre, un cop a Setcases i fet el tipic ritual de rebaixar pes a base de buidar la bufeta, hem preparat la graella de sortida amb els dos màxims aspirants al capdavant.

Un cop ha esclatat el petard que donava la sortida, s'han acabat les amistats i tothom corre contra tothom. En Miki semblava que el petard se l'havia fotut al cul de tan ràpid que ha sortit. Els que estaven a les posicions del darrera, en pocs metres ja han perdut de vista el grupet capdavanter.

Ja al cim de Vallter, la cursa l'ha guanyat en Toni Martinez amb un temps final de 41:38, seguit de l'Arnau amb un temps de 43:56 i en Cristian amb 45:10. El títol de campió de la Ges Extrem 2010 BTT, se l'ha endut en Toni M. que empatat a punts i victòries amb L'Arnau s'ha erigit campió gràcies als seus millors temps de Bellmunt i Vallter.

El Maïllot vermell (novetat d'enguany) i que pretén valorar l'esforç al correder que tot i correr totes les curses ha quedat en últim lloc ha estat per en Jordi Terron.

Fins aquí el campionat del GES EXTREM BTT 2010. Acabem si, però la lluita continua amb la Duatló Ges Extrem el dia 4 de Setembre que junt amb les 4 curses de BTT i la cursa de running que tindrà lloc al Octubre serveix per puntuar a la general combinada de la GES EXTREM 2010 TOTAL.

dijous, 1 de juliol del 2010

Data final per Vallter

Hei gent!

Que m'he colapsat, el dia definitiu serà el dia 17 de Juny l'Hora i el lloc de trobada els mateixos de l'entrada
anterior.

Apa, fins a llavors.

dimarts, 29 de juny del 2010

Nova data per Vallter

Ja tenim nova data per la cursa deVallter.

El dia serà el 10 de Juliol. Recordeu que aquesta és l'última cursa i que en ella es decidirà el guanyador del campionat d'enguany que ara per ara està amb un frec a frec entre en Toni M. i l'Arnau S.

També hi ha altres lloc a decidira la zona mitja de la taula, així no hi falteu!

Com sempre el lloc de reunió serà al mercat municipal de Torelló i l'hora a les 7:30 del matí puntualísssims.

Hem abançat una mica l'hora ja que enb aquest temps fot molta calor i tenim una horeta llarga de camí fins a Camprodon més el que triguem després a pedalar fins a Setcases.

Vinga, us hi esperem a tots!.

divendres, 11 de juny del 2010

Ajornada la prova de Vallter

Si companys, s'ajorna la última prova de la Ges Extrem d'aquest any.

Les previsions del temps que no són molt bones en aquella zona per dissabte i el fet de que hi hauria moltes baixes ens ha portat a prendre la decisió d'ajornar la cursa per més endavant.

En principi queda fixada la data per al 17 de Juliol (3ª setmana de Juliol) que és la data en que sempre s'ha disputat.

Vinga doncs teniu un més de extra per preparar-la.

dimarts, 1 de juny del 2010

Preparant la Duatló G.E.

Aquest matí hem fet un primer test dels trams a peu per a la Duatló GE que es disputarà al Setembre.

Haviem de comprovar certs aspectes abans de donar llum verda al traçat que a hores d'ara podem dir que hem aprovat.

El primer tram (7,5 Kms) surt de les piscines i s'enfila en direcció al castell dels moros fins a la casa dels panells solars on trenquem cap a la dreta en direcció a Sant Vicenç, seguim la pista fins a trobar font de Nogueres.

Seguim recte la carretera com en la cursa a peu de l'any passat i en arribar al trencant que en feia tornar aquest cop seguim per un camo de dret fins a trobar una tanca que vorejem uns metres fins a trobar el pas i enfilem camí amunt. El camí no té practicament pèrdua i mica en mica, a mida que es fica dintre del bosc es fa més i més estret i va pujant més i més, sobretot en els últims metres en que arribem a una fita que ens marca el Castell de Torelló a mà esquerra.

A partir d'aquí agafem el camí que ressegueix la carena del Castell fins a coronar-lo. Un cop dalt, baixem per la par del darrera del Castell resseguint la carena i anat a buscar el camí pedregós on anys enrera es va disputar la contrarellotge GE i que enguany recuperarem en el tram de BTT de la duatló. Arribem a la pista de ciment i ens deixem anar fins a les piscines.

El segon tram molt més curt (1,5 Kms aprox) surtde nou de les piscines i baixa per entre les naus del poligon industrial fins a trovar el camí de pedres que puja de nou cap a la zona esportiva i les escoles i retornem al punt d'inici on hi ha l'arribada.

Un cop feta aquesta prova podem asegurar-vos que està a l'abast de qualsevol dels participants actuals a la GES EXTREM, doncs encara que no sigueu molt hàbil amb el Running, és totalment factible per tothom. A cas hi ha algú que no es vegi amb cor de pujar al Castell dels Moros amb pas alegre??

Pel que fa al tram en BTT serà molt semblant a la contrarellotge que varem fer fa un parell d'anys amb algunes petites diferències en el traçat.

La sortida serà desde les piscines (zona boxes) i pujarem per la pista per anar a buscar el camí de rocs que va cap al Castell (tram compartit amb els que baixin de Running) i trencarem per el corriol que surt al camí de la Palmerola, a on baixarem uns metres per girar a l'esquerra i pujar fins al Sot gran a on baixarem per l'esquerra de nou cap a la trialera que surt al costat del carro fins a Vilaseca A Vilaseca travessarem el petit túnel (tram compartit amb els que tornen de BTT) i anirem a pujar a Comadebó per comprobar si som galls o gallines i sortirem al cementiri de Borgonyà. Arribats al cementiri a diferència de la cursa contrarellotge NO baixarem cap al txiringuito si no que travesserem el poble i pujarem fins al Restaurant la Fura i anirem per un corriol fins al camí de Vilaseca (compartit amb els que Comencen el tram en BTT) i ja només ens quedarà fer la llarga pujada fins a les piscines per fer la transició.

No hi ha excusa, esperem veureus a tots a la sortida, que teniu molt de temps per prepara-vos i entrenar-vos!!.

Esperem tenir aviat els trams definitius ja passats en tracks pels GPS i poder-los penjar al blog.

divendres, 28 de maig del 2010

Track per la Cursa de Muntanya

Bones companys!

Ja tenim definit el traçat de la cursa de muntanya GES EXTREM 2010. Aquesta trancorrerà a través de la serragrenyada i Bellmunt.

Us adjunto un enllaç per que us pogueu descarregar el track per al GPS i així comenceu a preparar-la.

dimarts, 18 de maig del 2010

Classificacions Cabrera

Aqui teniu les classificacions de la cursa de Cabrera:

Classificació Individual Cabrera

Classificació General BTT

Classificació General GES EXTREM TOTAL

Notes:

1.- A la classificació en BTT es comptarà la suma de les tres millors curses de cadascú descartant-ne així una.

2.- A la classificació Ges Extrem Total es comptarà la suma de totes les curses (4 BTT + 1Duatló + 1 Running) menys una.

3.- Aquells que no han corregut en les dues primeres curses no poden puntuar a la general de BTT. Si poden fer-ho però en la classificació GES EXTREM TOTAL i en el Rànking.

diumenge, 16 de maig del 2010

3ª Prova GES EXTREM '10( Cabrera)

Una nova cursa de la Ges Extrem d'enguany, la de Cabrera. Una cursa que era nova dins la competició ja que no l'haviem fet mai. També era nou el format, ja que no haviem fet mai cap cursa que no fos tot pujada ni cap de tant llarga.

La veritat és que durant la setmana a mi hem feia una mica d'ansia de fer-la només de pensar-hi degut a que feia molts dies que no anava amb la bici (desde l'última cursa a la Collada fonda).

Vint-i-quatre corredors hem sigut els que ens hem retrobat al mercat municipal a les 9 del matí amb ganes de patir una mica i de 'disfrutar' en certa manera de la matinal de dissabte amb la bicicleta.

Hi ha hagut baixes de pes avui, en 'Chapa', en Sam, en Tarrés,... però que s'han suplit amb alguna novetat, com la Núria Fernandez i l'Arnau Cucurull. Benvinguts a la colla!!

Bé després de una mica de xerrameca, hem enfilat cap a casa de l'Hora des d'on hem fet la sortida ben bé al trencant que porta a Lourdes. En Xevi a tirant el petard, (això li agrada) i tots disparats com un cohet. algun encara tenia esma d'arrencar aixecant la roda.

Al principi molta boira i en poca estona ja no es veien els corredors del capdavant. El grup s'ha enat estirant i als poc kms es definien posiscions. En Miki Font que havia fet dos podies en les anteriors curses ha tingut que abandonar en els primers quilòmetres, ja que ha trencat el canvi en una pujada.

Ja a Cabrera, el primer lloc se l'han disputat de nou a l'esprint l'Arnau i en Toni M. entrant amb un temps de 53 min 40 seg. i que aha acabat guanyant de nou l'Arnau. El tercer lloc del podi ha estat per en Cristian  que dia a dia es va posat més i més fi. La resta hem anat entrant esglaonadament, entrant l'últim amb un temps de 1h 38min.

Bé, això ha estat tot el que ha donat la cursa d'avui. Les classificacions intentarem penjar-les durant la setmana.

divendres, 23 d’abril del 2010

Duatló de Vilanova del Camí

La cantera de la colla puja forta!!

Aquest diumenge passat l'Erik Molina va tornar a córrer una nova duatló amb el maïllot de GES EXTREM.

La cursa que constava de 400 m Running + 1080 m BTT + 400 m Running va estar bastant igualada al capdavant. Al entrar a boxes en la primera trancisió l'Erik anava en 3ª posició, però per problemes amb la bicicleta (encara li va algo gran) va baixar unes quantes posicions.

En el tram en bici va poder recuperar algun lloctot i que de nou la transició el faria perdre temps. En l'últim tram a peu va aconseguir superar alguns corredors i va entrar finalment en la 4ª posició final de la categoria Pre-Benjamí.

Val a dir que en la mateixa cursa varen participar Didac i Laia salarich també de Torelló que varen fer 2on i primera de les seves categories.

dimecres, 14 d’abril del 2010

MATERIAL PERDUT?

Dissabte passat en acabr la prova de la Collada Fonda, algú es va deixar una bossa al cotxe del pare Tarrés. El que l'hagi trobat a faltar que es posi en contacte amb nosaltres que li tenim guardada.

Duatló Ciutat de Vic

Diumenge passat es va disputar la Duatló ciutat de Vic.

En Xevi Codony va participar-hi en nom del GES EXTREM i va acabar en 67ª posició. També i va participar-hi en Marc Riera que va ser 33è.

D'altra banda en categoria infantil l'Erik Molina que també corria com a GES EXTREM va aconseguir un amedalla en acabar en la 4ª Posició.

dimarts, 13 d’abril del 2010

2ª Prova GES EXTREM 2010 (Collada Fonda) - 10/04/10

Dissabte es va disputar la 2ª prova de la GES EXTREM. Un total de 26 corredors varem participar en una cursa de 9 Kms que arrencava a Espinavell i que acabava a peus del Costabona.

La primera recta de quasi 4kms, va començar a definir posicions, amb l'Arnau, en Toni, en Miki i en Tarrés entre d'altres al capdavant. Poc a poc es formaven els grupets, doncs mes enrera hi hauria en Xevi, en Cristian, en David, en Marc,... grups com el format per en C. Sadó, en Sam i en Jaume C. o el que tancava files amb en Xevi R., en jordi T., en Carles S i l'Aitor que es va trobar amb en Chapa que baixava en haver d'abandonar en les primers kms. per problemes amb el genoll

Mica a mica els grups es van anar estirant i les posicións es varen acabar de definir. El podi va estar molt disputat, doncs el primer lloc es va decidir en un esprint entre l'Arnau i en Toni M. i que va acabar amb la victòria de l'Arnau per només 6segons de diferència. El tercer lloc va ser per en Miki repetint així la posició de l'anterior cursa. Mica mica varen acabar d'arribar la resta, en Tarrés, en Xevi, en Cristian, en David,... i així fins a l'Aitor que va entrar a 40 minuts del primer.

Ara en la Classificació genereal, l'Arnau i en Toni estàn empatats en el primer lloc amb 190 punts  i en Miki ocupa el tercer lloc amb 160.

Podeu veure la resta de la classificació a sota:

Classificació Individual COLLADA fONDA

Classificació General Provisional a dues proves

dissabte, 27 de març del 2010

Duatló de Sant Joan de les Abadesses

Avui s'ha celebrat una nova edició de Sant Joan de les Abadesses, on hem tingut representació variada.

Per una banda, l'Angel Arumi ha participat en la categoria sènior on ha debutat i segons paraules seves 'ha patit però li ha agradat molt'.

També ha participat en la mateixa categoria en Marc Riera tot i que aquest ho fet sota els colors del Club Triatló Sant Joan, ha fet el 28è amb un temps de 56 min.

També ha corregut l'Erik Molina en la categoria Pre-benjamí de la Duatló infantil, on ha aconseguit una medalla en quedar en 4rt lloc, el qual s'ha decidit en un apretat esprint final a la recta de meta. La duatló infantil tenia una distància de 400m Running + 1200 m Bici + 500 m Running.

dimecres, 24 de març del 2010

CALENDARI 2010

Aprofitant que tenim aquest espai, hem prenc ña molèstia de penjar-hi  el flyer de la temporada amb el calendari oficial d'enguany.

Recordeu qu aquest any el calendari està format per 5 curses de BTT (les 4 primeres), una duatló i una cursa de running.

Tanmateix hi haurà dues classificacions, una exclusiva per a les proves de BTT i  una classificació total per als que a més a més de la BTT vulgueu fer la duatló i la cursa a peu.

Un GES EXTREM al Duatló infantil de la Garrotxa

Diumenge es va disputar a Castellfollit de la Roca la 7ª Duatló infantil de la Garrotxa.

El GES EXTREM va tenir un representant en dita cursa, l'Erik Molina de 7 anys que va participar-hi en categoria Mini-Benjami.

L'Erik va fer un abona cursa posant-se entre els 10 primers en els primers metres de cursa a peu i que va aconseguir posar-se en 4ª posició just entrant a boxes, però la seva inexperiència li va jugar una mala passada i va perdre molt temps en pujar a la bici perdent la posició.

En el tram de bici va aconseguir mantenir el 5è lloc però lluny dels primers corredors que eren algon més experimentats amb la bici. En L'ultim tram a peu va aconseguir retallar alguns metres però no va aconseguir agafar al corredor del davant.

Al final l'Erik va fer una meritòria 5ª posició en el seu debut en duatlons va estar apadridant per a la ocasió per en Marc Riera, el nostre company que havia participat moments abans en la categoria sènior de la prova i que va obtenir una bona posició 23è amb un temps de 1:00:58.

Pel que fa a l'Erik ja espera poder tornar a representar-nos la setmana vinent al duatló de Sant joan de les Abadesess on participarà en categoria Benjami.

Anims i bona sort!

dilluns, 22 de març del 2010

1ª Prova GES EXTREM 2010 (Bellmunt) - 20/03/10

Dissabte al matí es va encetar una nova edició de la GES EXTREM. Com ja ve sent habitual la prova que obre el calendari és la pujada a Bellmunt.

Així doncs, a les 9 en punt reunió de tots els participant al pàrking del Mercat Municipal (lloc habitual) per fer les 'inscripcions' i explicacions pertinents. Acte seguit cap a Sant Pere rodant suau per la carretera per entrar en calor.

Un cop a Sant Pere, a la plaça, i després de treure'n una mica de roba es va preparar l'engraellat de sortida amb els 10 caps de sèrie al davant. Sobre les 10 del matí va sonar el petard que anunciava la sortida i el començament de l'edició d'enguany de la GES EXTREM.

Pel que fa a la cursa, com sempre la sortida va ser ràpidissima, amb el grup ben estirat ja en els primers metres i amb els 'elites' obrint forat ja abans d'arribar a la Redortra.

El primer en arribar a Bellmunt va ser contra pronòstic en Toni Martínez amb un temps de 30' 05" davant del vigent campió l'Arnau Soler que va entrar a només 30". El podi el va completar en Miki Font amb un temps de 32' 40 ".

Finalment la cursa es va desenvolupar sense cap incidències i es va acabar en un esprint final entre els dos ultims corredors, en Jordi Terron i l'Aitor Acosta, que es va decantar per al primer que va entrar amb un temps de 1h 08'07" amb només 3" de marge sobre el seu seguidor.

Per veure fotos cliqueu aquest enllaç:
La segona prova de la GES EXTREM serà el proper 10 d'Abril en la qual pujarem a la Collada Fonda (Espinavell).

Classificació:

dimarts, 16 de març del 2010

Arrenca la Temporada

Dissabte comença la temporada, així que esperem que estigueu tots en forma i que tingueu les cames a punt, que comença el compte enrera.

Recordeu que ens trobarem dissabte a les nou del matí al pàrking del Mercat Municipal com és habitual on farem inscripcions i entrega de dorsals.

dissabte, 6 de març del 2010

L' adreça antiga

Per als que volgueu recordar edicions passades passo l'enllaç a l'adreça antiga.

divendres, 5 de març del 2010

ESTRENA DEL BLOG

Salut companys!

He creat aquest blog per tal de intentar deixar una mica d'escrit de les curses i sortides que anem fent durant la temporada. Ja siguin a la GES EXTREM com fora d'ella però sempre relacionada amb els membres que la formen

Vinga ens veiem aviat a la primera cursa d'enguany a Bellmunt